Stageverslag 2 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu Stageverslag 2 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu

Stageverslag 2

Door: Remco Faassen

Blijf op de hoogte en volg Remco

17 Mei 2014 | Spanje, Esquinzo

Vandaag is het alweer 3 weken geleden dat ik vanuit Berlijn naar Esquinzo gevlogen ben. Time flies when you're having fun komt hier volledig tot zijn recht! Heb het echt super naar mijn zin hier en wil hier ook absoluut niet weg. Na 3 weken gewerkt te hebben heb ik eindelijk zo goed als volledig mijn weg gevonden binnen de receptie en de aankomst/vertrek diensten. Het zijn weliswaar lange dagen die ik maak hier, maar daar staat veel lol en plezier tegenover.
Ik was voordat ik op stage ging bang dat ik niet aan mijn uren zou komen, maar nu ben ik bang dat ik zo goed als 2 keer zoveel uren draai als dat eigenlijk nodig is.
Wat deze stage echt leuk maakt is het gevoel van dat ik zelf op vakantie ben. Ik mag alles doen en laten wat ik wil binnen de club en ook buiten de club zijn genoeg dingen te doen. Gelukkig zijn we met alle medewerkers één grote groep, iets wat voor mij super belangrijk is. Het voelt echt als familie aan hier.
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben blij dat het vandaag een stuk koeler is dan de afgelopen dagen. 35-40 graden en zo goed als geen wind is geen pretje om in te werken.
Ik kijk erg uit naar de komende maanden en hoop dat ik na zes maanden toch wel naar huis wil.

  • 17 Mei 2014 - 20:36

    IStage:

    Wat een leuk & enthousiast bericht, leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! Genoeg uren maken is bij ROBINSON inderdaad geen probleem ;-) Plezier hebben in je werkzaamheden, een leuke omgeving & gezellige collega's maken die lange stage dagen gelukkig helemaal waard. Have fun, hasta luego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Esquinzo

Remco

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 3928

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 01 November 2014

Stage Fuerteventura

Landen bezocht: