Stageverslag 3 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu Stageverslag 3 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu

Stageverslag 3

Blijf op de hoogte en volg Remco

02 Juli 2014 | Spanje, Esquinzo

Hallo mensen!

Zoals jullie zien is het alweer een tijdje geleden dat ik een reisverslag geschreven heb. Dit komt niet doordat ik niet meer leef of zo, maar ik heb het veel te goed naar mijn zin om op mijn kamer met mijn laptop te zitten. Ben inmiddels al 10 weken weg van huis en het bevalt me nog steeds prima. Voel me helemaal thuis hier in Fuerteventura. Het is een super club en heb super leuke mensen om me heen. Ik hoef niet bang te zijn dat ik op het einde te weinig uren gedraaid heb, zit namelijk al op de helft. En dat na 2 maanden.
Morgen is het dan eindelijk zo ver, eindelijk 10 dagen niet meer hoeven te skypen om ze te kunnen spreken, maar in real life! Morgen komen mijn ouders :)
Heb tot nu toe echt veel geleerd, niet alleen op werkgebied, maar ook op persoonlijk gebied. Voor zover dat überhaupt mogelijk was, ben ik hier volwassener geworden.
Na morgen lekker een week vakantie, een en al genieten met pap, mam en Timo dus!
Er zijn 3 woorden die iedere dag door mijn hoofd spoken: live your life. Ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe super het hier is. En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet!

PS: Het kan best zijn dat mijn volgende verslag weer 6-7 weken op zich laat wachten.

Groetjes uit Fuerteventura!

  • 03 Juli 2014 - 00:11

    IStage:

    Hoi Remco, leuk om je enthousiaste berichten te lezen. Je bent al goed ingeburgerd geloof ik ;-) Fijn dat je het zo naar je zin hebt en veel ontwikkelingen doormaakt daar. Geniet van je vakantiedagen en de tijd met je ouders!

  • 03 Juli 2014 - 08:14

    Jacqueline Schouenberg:

    Hallo Remco,

    Fijn dat je het zo super naar je zin hebt !!!!
    We wensen jou samen met pap, mam en Remco een heerlijke vakantie toe!!!
    Geniet ervan met z,n allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Esquinzo

Remco

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3933

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 01 November 2014

Stage Fuerteventura

Landen bezocht: