Stageverslag 4 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu Stageverslag 4 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu

Stageverslag 4

Door: Remco Faassen

Blijf op de hoogte en volg Remco

21 Juli 2014 | Spanje, Esquinzo

Eindelijk tijd om weer een nieuw verslag te schrijven.
Morgen is het alweer 3 maanden geleden dat ik thuis vertrok en aan dit super avontuur begonnen ben.
Ben inmiddels weer sinds anderhalve week aan het werk. De week dat mijn ouders hier waren vlogen helaas nog sneller voorbij als de tijd dat ik hier werk. Het was echt fijn om weer even 10 dagen met hun samen te kunnen zijn. Daardoor heb ik weer frisse energie gekregen en kan ik de laatste 3 maanden weer volop aan de bak met werken.
De afgelopen 3 dagen waren onze begeleiders van I-Stage, Andries en Maaike, hier bij ons in de club. Gelukkig zijn ze met een goed gevoel weer vertrokken vandaag. Het gaat me zelfs zo goed af, dat ze eigenlijk willen dat ik hier na mijn opleiding kom werken. Een super compliment vind ik zelf en iets dat ik ook goed in mijn achterhoofd ga houden. Maar wie dan leeft, wie dan zorgt.
Zoals jullie misschien wel aan mijn manier van schrijven merken, is het nog lang geen tijd om naar huis te gaan.
Ik ben en blijf iedere dag vol verbazing over deze buitenlandse stage. Hoe onzeker en bang ik vooraf was, zo zeker en gelukkig ben ik hier.
Dus mensen, ga op stage in het buitenland, je zult die tijd nooit vergeten.
Het lijkt onderhand wel alsof de Nederlanders deze club overnemen. We werken inmiddels al met 11 Nederlanders hier.
Het echte werk begint nu, vakanties zijn begonnen, de mensen gaan op vakantie, dus de komende weken zal ik vol aan de bak moeten. Alles beter als je te moeten vervelen tijdens je dienst.
Het enige nadeel hier is, dat ik gehoopt had enigszins bruin te zijn na drie maanden. Dit is helaas nog steeds niet het geval. Maar goed, we blijven hoop houden dat ik ook nog eens bruin ga worden.
Dit was wel weer genoeg voor de komende tijd.
Voor de mensen die zich afvragen hoe het gaat, maak je geen zorgen, het gaat goed (misschien wel te goed)!

Groetjes uit Fuerteventura en tot snel!

  • 21 Juli 2014 - 19:46

    IStage:

    Wat weer een enthousiast verslag! Leuk dat we nu op de club zijn geweest en gezien hebben dat je inderdaad zo enthousiast bent als dat je verslagen al deden vermoeden ;-) Suc6 en geniet van de 2e helft van je stage minstens net zoveel als je 1e, have fun!

  • 17 Augustus 2014 - 13:52

    Dian:

    heey remco!!

    zo te zien heb je het super na je zin daar! en door jou enthousiaste verhalen begint het voor mij alleen maar te kriebelen voor volgend jaar (ondanks dat het me allemaal heel eng lijkt) ik heb jou voor je reis al gesproken hier over! en hoop dat je na dit avontuur me ook kan vertellen hoe de animatie daar is en of het is aan te raden! ik wens je nog heeeel veel plezier daar de aan komende tijd, geniet er van en we spreken ons wel over een paar maanden!!

    groetjes, Dian!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Esquinzo

Remco

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3935

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 01 November 2014

Stage Fuerteventura

Landen bezocht: