Stageverslag 1 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu Stageverslag 1 - Reisverslag uit Esquinzo, Spanje van Remco Faassen - WaarBenJij.nu

Stageverslag 1

Door: Remco Faassen

Blijf op de hoogte en volg Remco

03 Mei 2014 | Spanje, Esquinzo

De eerste twee weken zitten er al bijna op. Eerst een week training gehad in Fleesensee met alle Robinson stagiaires en daarna doorgevlogen naar Fuerteventura. Ik heb echt super leuke mensen leren kennen tijdens de trainingsweek en ook de mensen die hier allemaal werken zijn super!
Ik kwam zaterdag aan en moest zondag meteen beginnen. Op het begin was het nog vrij lastig, omdat alles nieuw voor me was, maar nu kan ik me enigszins alleen redden.
Een voordeel, deze week stikt het van de Nederlanders hier, omdat ze natuurlijk bij jullie meivakantie hebben.
Al met al gaat het me zeer goed af hier, heb het super naar mijn zin en wil nog lang niet naar huis!

  • 03 Mei 2014 - 14:59

    IStage:

    Hoi Remco, leuk om te horen dat je het al goed naar je zin hebt. Veel suc6 en we blijven je zeker volgen, have fun!

  • 03 Mei 2014 - 15:45

    Anja Rutjens:

    Heey Remco, leuk zo'n verslag. Fijn dat je al gewent bent. Have fun!!

  • 03 Mei 2014 - 17:45

    Yvonne:

    Hoi Remco, leuk om je te volgen daar! Ben al benieuwd naar je volgend verslag!

  • 04 Mei 2014 - 00:49

    Imke:

    Hoi Remco, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt met ons. Wij vinden je ook wel aardig ja.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Esquinzo

Remco

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 3944

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 01 November 2014

Stage Fuerteventura

Landen bezocht: